Czym jest netPlus?

netPlus jest platformą on-line, udostępniającą nowoczesne narzędzia do uruchomienia strony ze swoimi produktami w Internecie. Pozwala również na składanie zamówień na produkty, które sprzedajesz oraz wystawianie aukcji na surowce, których potrzebujesz.

Platforma udostępniona jest w 3 wersjach, które różnią się dostępną funkcjonalnością.

W przypadku sprzedaży i dystrybucji własnych wyrobów niezbędny jest wydajny i skuteczny system zamówień na produkty, który Wymaga wiele wysiłku i pracy. Jeśli chcą Państwo usprawnić ten proces, mieć pełną kontrolę nad zamówieniami oraz wgląd w historię to skorzystajcie z naszego programu do obsługi zamówień droga internetową!
W przypadku produkcji i zamawiania surowców, podzespołów czy półproduktów niezbędny jest ogromny nakład pracy. Nasz program umożliwi skuteczne przygotowanie oraz dystrubucję ofert dla dostawców a w kolejnym kroku wybranie najkorzystniejszej propozycji dla firmy. Umożliwi bieżącą kontrolę ofert, które dostawcy składają na Państwa zapytania ofertowe!

Jak działa netPlus?

System działa na profesjonalnych serwerach netapi.pl. netPlus jest aplikacją przeglądarkową, co oznacza, że użytkownik musi mieć połączenie z internetem.

Obsługa systemu jest bardzo intuicyjna i nie wymaga specjanego szkolenia - wystarczy uruchomić przeglądarkę internetową, wpisać odpowiedni adres.

System obsługuje wszystkie nowoczesne przeglądarki w tym również urządzenia mobilne.

Korzyści wynikające z uruchomienia zamówień

  • Usprawnienie procesu składania zamówień poprzez ograniczenie liczby dokumentów, skrócenie procedur i automatyzację czynności
  • Obniżenie kosztów obsługi kontrahentów
  • Zmniejszenie liczby błędów
  • Szybszy i sprawniejszy system informowania klientów o zmianach, promocjach i płatnościach
  • Możliwość koordynacji zamówień z kontrahentami oraz dostawcami
  • Dostęp do danych firmy 24 godziny na dobę z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji

Korzyści wynikające z uruchomienia aukcji

  • Usprawnienie procesu przygotowania oraz dystrybucji zapytań ofertowych dla dostawców
  • Najlepszy system do porównywania ofert od dostawców - wymierne korzyści finansowe wynikające z wyboru optymalnej oferty
  • Obniżenie kosztów obsługi
  • Zmniejszenie liczby błędów
  • Szybszy i sprawniejszy system informowania klientów o zmianach, promocjach
  • Dostęp do danych firmy 24 godziny na dobę z zapewnieniem bezpieczeństwa informacji

Co oferuje system w poszczególnych wersjach?

netPlus Starter

Wersja umożliwia uruchomienie firmowej strony internetowej w bardzo szybki i prosty sposób. Oferujemy zestaw kilku podstawowych stron:

  • Strona główna
  • O firmie lub produkcie
  • Blog
  • Kontakt

Dodatkowo istnieje możliwość zarządzania podstawowymi danymi, blogiem oraz wyglądem strony.

Czytaj więcej...

netPlus Katalog

Jest rozszerzeniem wersji Starter o możliwość włączenia katalogu swoich produktów oraz administracji bazą produktową:

  • Szczegółowy opis wraz z galerią zdjęć
  • Grupy oraz podgrupy
  • Cena netto, brutto, vat
  • Dodatkowe atrybuty opisujące produkt.

Katalog prezentowany jest w formie galerii zdjęć oraz ze szczegółowym opisem wybranej pozycji z katalogu.

Czytaj więcej...

netPlus Zamówienia

Wersja oferująca pełen zestaw możliwości włączając w to następujące funkcje:

  • Składanie zamówień przez kontrahentów
  • Udział dostawcy w przygotowanych przez właściciela serwisu aukcjach
  • Zarządzanie parametrami strony, uprawnieniami, danymi oraz ustawieniami dla wszystkich modułów
  • Integrację z systemami zewnętrznymi.

Czytaj więcej...

Jakie serwery obsługują system netPlus?

System działa na kilku dedykowanych serwerach w certyfikowanych serwerowniach w Europie. Stale dążymy do zwiększonej wydajności dlatego ciągle podnosimy parametry naszych serwerów. Wybrane parametry:

  • Procesor: Intel Core i5-2400
  • Rdzenie / Wątki: 4 / 4
  • Częstotliwość: 3.1GHz / 3.4GHz Turbo Boost
  • RAM: 16 GB DDR3
  • Dysk twardy: 2x 2TB SATA2
  • Przepustowość: gwarantowane 100 Mbps

netPlus w wersji Zamówienia jest wdrożony na zdublowanych serwerach z technologią fail-over, pozwalającą na bardzo szybkie przełączenie się na serwer zapasowy bez utraty danych w przypadku awarii jednej z maszyn.

Usługi dodatkowe

Integracja z modułami zewnętrznymi dostępna jest w tej chwili tylko dla wersji netPlus Zamówienia. Pozostałe wersje, czyli Starter i Katalog nie oferują takiej możliwości.

  • Szata graficzna na zamówienie - przygotowanie oraz uruchomienie szaty graficznej dostosowanej do potrzeb klienta

  • Szata graficzna na zamówienie - przygotowanie oraz uruchomienie szaty graficznej dostosowanej do potrzeb klienta

  • Szata graficzna na zamówienie - przygotowanie oraz uruchomienie szaty graficznej dostosowanej do potrzeb klienta
  • Odbiór dokumentów przez Email - pozwala na automatyzację procesu odbierania i udostępniania użytkownikom dokumentów ze skrzynki pocztowej
  • Integracja z systemami zewnętrznymi:
    • Standardowa - integracja z dowolnym systemem zewnętrznym za pośrednictwem plików tekstowych
    • WF-MAG - zewnętrzny moduł do integracji z systemem WF-MAG
    • Rozszerzona - integracja za pośrednictwem innego interfejsu niż plikowy